困顿河河河

我遥寄你一个吻
Fickle Game - Amber Run


I wanna be older, I wanna be stronger,
我想要成长,我想要变得强大,
I don't wanna fall at this time,
这回我不想就此堕落下去,
I wanna be quicker, I wanna get closer,
我想要反应更快,我想要接近目标,
Don't wanna feel where's the past,
这回不想被往事继续纠缠,
Cause I'm fast enough to get in trouble,
因为我容易一头扎进麻烦里,
But not fast enough to get away,
却又无法迅速摆脱其中,
I'm old enough to know I'll end up dying,
我已经成熟地认清死亡终究是归宿,
And not young enough to forget again,
却早已不似当初那样轻易忘记现实,
It's all a fickle game,
这都是一场无常的游戏,
Oh it's all a fickle game we play,
我们都身涉其中的无常游戏啊。


Amber run是个超级棒的乐队,好像不是很热,但是不能否认他们歌儿的质量还是很高的。

最近这几天下午被各种各样的报告折磨,天天听不知所云的报告。
虽然今天是儿童节,但是好像,跟我也没什么关系了。

昨晚的梦前半段儿好得不真实了,可是鼻尖萦绕的,干净又温柔的气息难以忘记。

希望今晚依旧好眠。
梦里一如既往,肆意快活。

晚安。

评论(1)

热度(22)