困顿河河河

我遥寄你一个吻
Chained to the Rhythm - Madilyn Bailey


Are we crazy?
我们多么疯狂,
Living our lives through a lens,
过着被人窥视的生活,
Trapped in our white picket fence,
将自己困于那四堵白墙之中,
Like ornaments,
像节日的装饰,
So comfortable we live in a bubble a bubble,
如此惬意,我们生活在泡沫般的幻想之中,
So comfortable we cannot see the trouble the trouble,
如此舒适,种种困扰好似都已远去,
Aren't you lonely,
你可曾感到孤独,
Up there in utopia,
在乌托邦的臆想世界里,
Where nothing will ever be enough?
一切都取之不尽,
Happily numb,
幸福到麻木,
So comfortable we live in a bubble a bubble,
如此惬意,我们生活在泡沫般的幻想之中,
So comfortable we cannot see the trouble the trouble,
如此舒适,种种困扰好似都已远去,
So put your rose-colored glasses on,
所以就戴上你的玫瑰色眼镜,
And party on,
狂欢开始,
Turn it up it's your favorite song,
加大音量,这是你最爱的歌,
Dance dance dance to the distortion,
舞力全开,直到身体都变得麻木,
Turn it up keep it on repeat,
加大音量,循环不停,
Stumbling around like a wasted zombie,
跌跌撞撞,如僵尸般前行,
Yeah we think we're free,
耶,我们就是如此无拘无束,
Drink this one is on me,
喝个尽性,买单有我,
We're all chained to the rhythm,
我们就深陷在这美妙的节奏里,
To the rhythm,
这美妙的节奏里,
To the rhythm,
这美妙的节奏里。


啊大神的翻唱我都喜欢!
原唱我都还没听过,但是这个版本真的太太太喜欢了。

昨晚一半好梦。

我很少梦见他的,昨晚梦见他说要回家,没人陪他,他来找我,拖着我不让我走。
还有拥抱。

其实如果梦只到这里就好了,但是后来梦里手机摔碎,第二天他不告而别,我站在窗户边往外张望。

醒来也满脑子都是他。
只可惜我们还没像梦里一样亲近过。

早安。

评论

热度(2)