困顿河河河

我遥寄你一个吻
Nervous (Live) - Gavin James


I promise that I'll hold you when it's cold out,
当寒意侵袭我亦不会松手,
We may loose our winter colds in the spring,
当春天来临我们脱去棉袄,
lately I was thinking I never told you,
近来想的事从未与你提及,
That every time I see you my heart sings,
每次与你相见心就会颤抖,
'Cause we lived at the carnival in summer,
因为我们正在狂欢的夏日,
We scared ourselves to death on a ghost train,
我们在幽灵火车上吓自己,
And just like every pherrys wheel stops turning,
就像再喜爱的事情也终会停止,
I guess we had an expiration date,
我想我们终有一天会离开彼此,
So I won't say I love you it's too late,
所以我不会说我爱你 只因为时已晚。

相当相当喜欢的一首歌儿了,上个学期一直循环。
中间的哼唱很迷人,整首歌词是一个心碎故事,还有一个remix版,相比较还是更喜欢这一版。

尽管live有不容忽视的欢呼声。

当然这首歌属于,你心碎时它会让你更心碎,但你开心时,它也会让你想到心碎。

私人歌曲,我还没推荐给别人过。


晚安。

评论

热度(11)