困顿河河河

我遥寄你一个吻
Rising Sun - Prince of Spain


Hey little lady,
嘿,年轻女孩,
You’ve cried too much lately,
你最近流了太多的眼泪,
Don’t you think you’ve had enough,
其实你拥有的已足够多,
The past and the present,
无论过去还是现在,
Doesn’t seem God sent,
都与上帝无关,
You’re waiting but the times get tough,
你踌躇不定但时不我待,
Open up your eyes and say all your goodbyes,
睁开眼面对现实,和所有人道别吧,
As you walk outside the door to leave,
当你准备离开的时候,
No, you never looked back,
过去你从未回过头,
Never took a real chance,
也从未抓住机会,
You just locked the door and took the key,
你只是把门锁上,拿着钥匙,
You can run away,
其实你可以逃离,
Take everything you own,
带着所有属于你的记忆,
And be gone before the rising sun,
在日出之前消失,
Hop in your car,
跳上你的车,
Turn the radio on,
打开音乐,
Singing songs like we were singing along,
像我们在一起唱歌一样,一路高歌,
When the morning comes,
清晨到来,
You’ll be so far gone,
你就要离开去远方,
Wish I would’ve got the chance to say,
多希望我有机会告诉你,
That if you never come back,
如果你不再回来,
I just want you to know,
我只是想让你知道,
I’m gonna love you either way,
即便这样我依然会爱你。


这支西雅图的独立乐队……我总管他们叫西班牙小王子。
很很很好听的歌儿。

昨晚回宿舍突然觉得食指靠近虎口的这一侧挺疼的,低头看见被刮了一块儿,周围出的血都已经凝固。
今天本来应该放假……但是临时被通知还要早操,还剩下的一节体育课尤其难熬了。

大概是昨晚睡得也不算太好,今天困得都迷迷糊糊。

早安吧。

评论

热度(15)