困顿河河河

我遥寄你一个吻
One Lazy Morning - Brett Anderson


Wipe the winter from your pillow,
轻轻拭去你枕头上的寒意,
Take the cups from the machine,
从咖啡机里取出一杯咖啡,
Vapor trails in the clear blue sky,
看窗外天边清晰的划痕,
Spell your name in Japanese,
花式拼写出你的名字,
One lazy morning when life is a breeze,
这懒洋洋的早晨,生活如一阵清风,
One lazy morning am I gonna find Jesus in me?
在这慵懒的早餐,我能找回我的归属么?
Does he watch me when I'm sleeping,
当我安然入睡,他也悄然凝视?
Like a psycho on the leads?
认认真真,
Does he hear what I am thinking?
他能否知晓我心中所想?
Does he care what I believe?
又是否在意我的信仰。

仍然是安叔的歌儿,即使今天一点儿也不lazy,甚至有更多不合时宜的规矩。

天热得要命。

一点儿也不想早安的早安。

评论

热度(1)