困顿河河河

我遥寄你一个吻
Stand By You - Marlisa


The hurt in your eyes will never disguise,
你眼底的忧伤无法,
the sparkle lived there before,
掩饰那过往的光芒,
And I know that there is so much more,
我对你的了解也绝非,
Than you're showing,
就只是表面,
The clouds in your head,
你脑海裡的谜团总是,
will bring it in tears,
带来忧伤的泪水,
but I will catch every drop,
但我会一一收起你的泪珠,
Even if it don't ever stop,
即便这看是永无休止的工程,
Cause you're worth it, your worth it,
但我依然无悔,因为你值得这一切,
When you fight for every breath,
当你用尽全身气力奋斗,
And the waves are overhand,
而一切又看似徒劳无功之时,
Let me lay your mind to rest,
我愿意让你心灵安舒,
I will stand by you,
我会陪伴你身侧,
When all of your dreams are shattered,
当你所有的梦想幻灭,
And your world is left in tatters,
当你的世界变得支离破碎,
When you're lost we're lost together,
我与你荣辱与共,唇齿相依,
I'll stand by, I will stand by you,
无论如何,我都在你身边,支持著你,
If black is your brightest colors,
如果黑色是你最明亮的颜色,
If hurt is your only lover,
如果伤害是你最亲密的爱人,
When you fight, we fight together,
当你战斗时,我们并肩作战,
I'll stand by, I will stand by you,
我会在你身侧,我会永远支持你,
I will stand by you,
我会永远支持你。

今天给自己一点力量吧。

啊上天保佑我!

早安。

评论

热度(3)