困顿河河河

我遥寄你一个吻
C'est La Mort - The Civil Wars


Swan dive down11 stories high,
天鹅下潜到11个故事的深度,
Hold your breath,
屏住呼吸,
Until you see the light,
直到你看见光明,
You can sing to,
你的歌声,
The bottom of the sea,
可以直到海底,
Just don't go without me,
只是别抛下我独自离开,
Go get lost,
一起离开,仿佛迷失方向,
Where no one can be found,
到没有人能够找到的地方,
Drink so long and,
酒液浸入身体,
Drink until you drown,
直到沉溺其中,
Say your goodbyes but,
说出再见,
Darling, if you please,
但吾爱,如果你愿意,
Don't go without me,
请别离开我,
C'est la vie,
这就是生活。

仍然是内战的歌儿,后半句和标题不太好,今天高考,不写了。
给高考学子祈祈福。

我还记得我高考时的事儿,昨晚宿舍里讨论了半天两年前的高考。
大家说,一把辛酸泪。

早安。

评论

热度(22)