困顿河河河

我遥寄你一个吻
Too Far - Anna F

You and I under different stars you dream a lot,
我俩在不同的星空下而你有别样的梦想,
and I keep chasing the past,
我仍旧沉浸于回忆,
to remind you of who we are,
为了回想起曾经的彼此,
you've been gone for a while,
你却早已离去,
in a distance another time,
出现在另一个时空,
when you lay with me in the stillness of night,
曾经无言相依于寂静的夜,
I'm there where we used to be calling out, calling out,在老地方像往常一样亲密地呢喃,呢喃,
Lay down, lay down on my shoulder, take me to the water,
依偎着我,靠在我的肩上,牵着我去水中,
lets not talk it over,
过去的就让它随风飘散吧,
We're islands in an ocean, silences are broken,
我们像大陆隔着海洋,沉默终究被打破,
lay down on my shoulder as if we were still closer,
像我们亲密无间时一样依偎在我的肩膀,
but we're too far, drifting too far,
但我们早已陌生,渐行渐远,
but we're too far, drifting too far,
在无知觉疏离下,逐渐遗忘。


早起选这首歌儿是因为……要跑五千米,所以第一时间想到too far。
有一次晚上出去跑步,循环的就是这首,跑着跑着就觉得啊真是too far了,然后还要继续跑。

但是其实它的意思也并不是我应用的那一个。

好吧,那就给自己加个油吧。

早安。

评论

热度(4)