困顿河河河

我遥寄你一个吻
I'll Follow You - Jon McLaughlin

people tell me there will come a time,
人们告诉我终究有一天,
when your heart and mine will grow cold,
你我的心会变得冰冷,
no more staring at the evening sky,
再也不抬头凝望傍晚的天空,
low replaces high when you're old,
当你老了,视角也越来越低,
as long as you're around I'll follow you,
只要你在我身边,我就会跟随你,
you won't ever be alone,
你再不会孤单,
as long as you're around I'll follow you,
只要你在我身边,我就会跟随你,
now I will be wherever you go,
你到哪儿我都跟随,
they say the future is our enemy,
他们说未来是我们的敌人,
time eventually will set the sun,
时间终究会让太阳落山,
but I believe in you and you believe in me,
但我相信你,你也相信我,
how can we ever go wrong?
我们怎么会错么?
as long as you're around I'll follow you,
只要你在我身边,我就会跟随你,
heart is million gonna break,
心有千万个原因破碎,
as long as you're around I'll follow you,
只要你在我身边,我就会跟随你,
and I will give whatever love takes,
爱向我索取什么,我就付出什么。

母亲节快乐。
我和我妈是两个奇怪的矛盾体。

每次回家我都提心吊胆,看着她脸色说话,从小到大成习惯了吧。
我走的是她给我安排好的路,没什么选择。
我的火药脾气一半儿来源于她。

昨天想打电话,想跟他们说给我换个手机吧,今早想起来母亲节,算了。

希望她们都能好好的。

早安。

评论

热度(2)