困顿河河河

我遥寄你一个吻
Don’t Be Afraid - Tyrone Wells


You feel the fear creeping under you,
There's a current come to swallow you,
Because you know there's nothing you can do,
You've lost control and,
It's not up to you,
Down on your knees,
you're praying please,
A voice is saying,
Don't be afraid-
it's all right
you're not alone in the dark
you'll get through the night,
Don't be afraid-,
I see you,
I know your name,
And I know what you've been through,
Don't be afraid,
Don't be afraid。

哇这个歌儿真是冷门到连歌词都不滚动的,评论都还没超过十个。
Tyrone Wells算小众吗?
我的积分就每天都在求歌词,求翻译。

但是这个歌儿真的是很好听的,哭起来的时候听这个真是……有一种你知道有人安慰你的那种安心。

而且他唱得又很清楚,歌词也都可以大概理解。
难受时一定可以听一听的一首歌。

今天考虑到即将到来的极其讨厌的体育考试……又把跑步增上日程。
好烦啊。

下午好困的,好不容易睡着了而且又睡得很好,结果手机很多通知消息一起响起来。
后来清醒时我跟她抱怨,我说我真是起到骂人了好吗。
她微笑看我,你骂了。

生活不易。
今晚好好睡。

晚安。

评论

热度(6)